Ez a négy legnagyobb hiba, amit a fogyókúrád alatt elkövethetsz!

február 23, 2016 Eszter Boldogság, Cikkek, Diéta, Életmód Címkék: , , , Nincs hozzászólás

Van egy egyszerű eszköz, ami szükséges rossz az életünkben, mégis, diéta idején gyakran négyféleképpen is rosszul használjuk. Pedig egy csomó idegeskedéstől megkímélhetnénk magunkat!

A fogyókúra egyik legnagyobb mumusa nem más, mint a személyi mérleg! Hogy miként lehet rosszul használni ezt az eszközt? Sajnos igen egyszerűen!

Rosszkor méred magad

Ha este vagy épp egy kiadósabb étkezés után pattanunk a mérlegre, akkor nem csodálkozhatunk azon, hogy olyan értéket mutat, amitől sokkot kapunk. A legjobb reggel mérlegelni, az első mosdóhasználat után.

Túl gyakran méred magad

Hiába szeretnénk gyorsan karcsúnak lenni, a sikeres fogyókúrához idő kell, egy nap alatt nem várható jelentősebb súlyvesztés. Mégis, sokan esnek abba a hibába, hogy minden nap megmérik magukat, aztán – ha nem változik, vagy egy picit több lesz a súlyuk – pánikba esnek. Bőven elegendő a diéta ideje alatt hetente egyszer felállni a mérlegre, a hét többi napján ne foglalkozzunk vele, még akkor sem, ha csábít minket.  Ha speciális fogyókúrás termékekkel fogyókúrázunk, nagy valószínűséggel nem nő, hanem csökken a következő alkalomig a testsúlyunk, úgyhogy felesleges aggódni.

Nem figyelsz a saját testedre

Nekünk, nőknek olyan a testünk, mint a hold, folyamatosan változik. A havi ciklustól függően sokunk teste szinte magába zárja a vizet, ez pedig plusz dekákat eredményez. Ráadásul abban az időszakban a nők jó része megőrül a szénhidrátokért, ami további nehézséget okozhat. Kevesen vannak, akik nem kívánják ilyenkor például a csokoládét, de szerencsére már létezik olyan finomság, amely nemcsak csokis ízével bűvöli el az édesség rajongóit, de még egy teljes étkezés is kiváltható vele, így valóra válik az örök álom: desszertet ebédelhetünk, ráadásul büntetlenül!

Túl nagy jelentőséget tulajdonítasz a dekáknak

Igen, a fogyókúrázás arról szól, hogy kevesebbet mutasson alattunk a mérleg. De ha a diétázás mellett elkezdünk rendszeresen sportolni, akkor bizony előfordulhat, hogy egy idő után megáll a súlycsökkenés. Ilyenkor ne rémüljünk meg, inkább vegyük elő a centit. Ha eléggé megfontoltan vágtunk a fogyókúrába, akkor már az elején lemérjük a combunk, csípőnk, derekunk és karunk körfogatát, valamint a mellbőségünket. Ha az edzések hatására nem csökken a súlyunk, viszont a mérőszalag – és az egy számmal kisebb és immár kényelmes ruháink – szerint vékonyabbak vagyunk, éppen eljött az ideje az ünneplésnek! Az izmok ugyanis nehezebbek a zsírnál, így tulajdonképpen fogytunk!

The requested URL returned error: 400