A rendszeres étkezés fontos

július 22, 2019 Pellek Krisztian Cikkek, Diéta, Életmód, Fitness Címke: , , Nincs hozzászólás

A súlycsökkentő étrend esetében nagyon fontos az elfogyasztott kalória mennyiség csökkentése, a zsírszegénység és a magas rostfogyasztás a megfelelő folyadékmennyiség bevitelével. Javasolt kalóriabevitel ~1200- 1400 kcal/nap a testmozgás függvényében.

A rendszertelen étkezéssel is felforgást és kárt lehet okozni a szervezetben. Törekedni kell arra, hogy legalább a fix 3 főétkezésnek helye legyen a napban. A továbbiakban pedig egy tízóraival vagy uzsonnával ki is kellene egészíteni, így 4 étkezés és folyamatos anyagcsere-ellátása lenne a szervezetnek.

A koplalás és a hiányos étkezés ahhoz vezet, hogy felborul az anyagcsere, és a szervezet másképp észleli a tápanyagokat, teljesen felborul az egyensúly.

A kialakított étkezések nagyjából azonos időpontokban kell, hogy megvalósuljanak.

Nassolás: nincs megfelelő tápanyagellátás és étkezés. A nassolás mértéke is csökkenthető a helyes étkezési rendszer kialakításával.

Az elfogyasztott folyadékmennyiség tekintetében a napi minimum 2 liter mennyiségre kellene törekedni. Fontos, hogy a leves nem számít bele az elfogyasztott mennyiségbe.

Amennyiben a tejes dolgoktól panasz, hasmenés, görcs jelentkezik, érdemes megpróbálni a laktózmentes termékeket.

A kenyerek, pékáruk esetében a fehér változatok helyett a barna/félbarna/rozsos/graham/korpás változatok fogyasztása kerüljön előtérbe  5-7 dkg mennyiségben 1-1 étkezés alkalmával. A magvas változatok csak ritkán szerepeljenek, mivel ott az olajos magvaknál fogva lesz egy magasabb kalória és zsírbevitel.
A péksütemények egy energiában megszorított étrendben nem túl jó célt szolgálnak, a szervezet számára szinte csak hasznosíthatatlan tápanyagot tartalmaznak, magas telített zsírsav tartalmúak.

Főzelékek sűrítése esetében érdemes natúr joghurtot, kefirt alkalmazni, a fehér lisztet akár teljes kiőrlésűvel kiváltani, vagy önmagával sűríteni a főzeléket.

A mintaétrend mellett naponta 2 liternyi cukormentes folyadék elfogyasztása szükséges.
Ezzel a tudatossággal hosszútávon tartható étrend alakítható ki. A testsúly a testmozgással vegyítve fog eredményesen alakulni.

Vásárlási kupon: 500 Ft vásárlási értékhatár nélkül!

Kuponkód: 500vissza

A leggyorsabb 10 vásárló kapja. Akciós termékek árából is levonható kedvezmény.

Beváltási határidő: 2019.07.29

Szóljon hozzá

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Pellek Industries Kft.
8553 Lovászpatona, Rákóczi Ferenc utca 113.
Adószám: 24757081-2-19

Közösségi média

Az online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja. MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close