A rendszeres étkezés fontos

július 22, 2019 Pellek Krisztian Cikkek, Diéta, Életmód, Fitness Címkék: , , Nincs hozzászólás

A súlycsökkentő étrend esetében nagyon fontos az elfogyasztott kalória mennyiség csökkentése, a zsírszegénység és a magas rostfogyasztás a megfelelő folyadékmennyiség bevitelével. Javasolt kalóriabevitel ~1200- 1400 kcal/nap a testmozgás függvényében.

A rendszertelen étkezéssel is felforgást és kárt lehet okozni a szervezetben. Törekedni kell arra, hogy legalább a fix 3 főétkezésnek helye legyen a napban. A továbbiakban pedig egy tízóraival vagy uzsonnával ki is kellene egészíteni, így 4 étkezés és folyamatos anyagcsere-ellátása lenne a szervezetnek.

A koplalás és a hiányos étkezés ahhoz vezet, hogy felborul az anyagcsere, és a szervezet másképp észleli a tápanyagokat, teljesen felborul az egyensúly.

A kialakított étkezések nagyjából azonos időpontokban kell, hogy megvalósuljanak.

Nassolás: nincs megfelelő tápanyagellátás és étkezés. A nassolás mértéke is csökkenthető a helyes étkezési rendszer kialakításával.

Az elfogyasztott folyadékmennyiség tekintetében a napi minimum 2 liter mennyiségre kellene törekedni. Fontos, hogy a leves nem számít bele az elfogyasztott mennyiségbe.

Amennyiben a tejes dolgoktól panasz, hasmenés, görcs jelentkezik, érdemes megpróbálni a laktózmentes termékeket.

A kenyerek, pékáruk esetében a fehér változatok helyett a barna/félbarna/rozsos/graham/korpás változatok fogyasztása kerüljön előtérbe  5-7 dkg mennyiségben 1-1 étkezés alkalmával. A magvas változatok csak ritkán szerepeljenek, mivel ott az olajos magvaknál fogva lesz egy magasabb kalória és zsírbevitel.
A péksütemények egy energiában megszorított étrendben nem túl jó célt szolgálnak, a szervezet számára szinte csak hasznosíthatatlan tápanyagot tartalmaznak, magas telített zsírsav tartalmúak.

Főzelékek sűrítése esetében érdemes natúr joghurtot, kefirt alkalmazni, a fehér lisztet akár teljes kiőrlésűvel kiváltani, vagy önmagával sűríteni a főzeléket.

A mintaétrend mellett naponta 2 liternyi cukormentes folyadék elfogyasztása szükséges.
Ezzel a tudatossággal hosszútávon tartható étrend alakítható ki. A testsúly a testmozgással vegyítve fog eredményesen alakulni.

Vásárlási kupon: 500 Ft vásárlási értékhatár nélkül!

Kuponkód: 500vissza

A leggyorsabb 10 vásárló kapja. Akciós termékek árából is levonható kedvezmény.

Beváltási határidő: 2019.07.29

The requested URL returned error: 400